Γ2. ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

1. Επιστροφή λόγω υπαναχώρησης από την πώληση.
Ο ΧΡΗΣΤΗΣ διατηρεί το δικαίωμα, τηρουμένης πάντα της σχετικής νομοθεσίας, να επιστρέψει το προϊόν ή τα προϊόντα, τα οποία αγόρασε σύμφωνα με την κάτωθι διαδικασία και εφόσον επιστρέψει και το παραστατικό πώλησης, που έχει λάβει από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
I. Δικαίωμα υπαναχώρησης.
Ο ΧΡΗΣΤΗΣ έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την αγορά, στην οποία προέβη χωρίς να αναφέρει τους λόγους του εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που ο ίδιος ή τρίτο πρόσωπο που έχει υποδειχθεί από αυτόν αποκτήσει την φυσική κατοχή του προϊόντος.
II. Προθεσμία και τρόπος άσκησης δικαιώματος υπαναχώρησης.
Στην ως άνω υπαναχώρηση ο ΧΡΗΣΤΗΣ δύναται να προβεί, εφόσον ενημερώσει εντός της ανωτέρω προθεσμίας την ΕΤΑΙΡΕΙΑ είτε χρησιμοποιώντας το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης (Κατεβάστε το έντυπο), το οποίο θα το συμπληρώσει και θα το στείλει στην ηλεκτρονική διεύθυνση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. είτε κάνοντας οποιαδήποτε άλλη σαφή δήλωση με την οποία εκδηλώνει την σαφή του βούληση να υπαναχωρήσει από την αγορά και επιστρέφοντας πάντα το προϊόν στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Ειδικά στην περίπτωση αποστολής ηλεκτρονικά της δήλωσης υπαναχώρησης θα λάβει εντός 2 εργάσιμων ημερών επιβεβαίωση παραλαβής αυτής της υπαναχώρησης.

2. Υποχρεώσεις Χρήστη.
I. Ο ΧΡΗΣΤΗΣ έχει υποχρέωση να επιστρέψει τα αγαθά χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που ανακοίνωσε στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ σύμφωνα με τα ανωτέρω την απόφαση του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Η ως άνω προθεσμία τηρείται εάν ο ΧΡΗΣΤΗΣ στείλει πίσω τα αγαθά πριν από την εκπνοή της προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών.
II. Τα προϊόντα δεν πρέπει να είναι αποσφραγισμένα, χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία. Όλα τα προϊόντα που πωλούνται από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ συνοδεύονται είτε από ένα καρτελάκι ή αυτοκόλλητη ετικέτα αναγνώρισης μιας χρήσης, τα οποία δεν θα πρέπει να αφαιρεθούν είτε σε κάθε περίπτωση φέρουν ορισμένη συσκευασία, η οποία δεν θα πρέπει να έχει υποστεί ζημία προκείμενου είναι δυνατή η αποδοχή του επιστραφέντος προϊόντος από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
III. Ο ΧΡΗΣΤΗΣ δε θα πρέπει να χειριστεί τα προϊόντα με τέτοιο τρόπο που να αλλοιωθεί εν γένει η συσκευασία τους γιατί σε αντίθετη περίπτωση τα προϊόντα ενδέχεται να μην γίνουν δεκτά. Τα προϊόντα πρέπει, σε κάθε περίπτωση, να επιστρέφονται πλήρη και αχρησιμοποίητα, στην αρχική τους συσκευασία. Ο ΧΡΗΣΤΗΣ φέρει την ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό, που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών.

3. Υποχρεώσεις Εταιρίας.
I. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα επιστρέψει κάθε δαπάνη, την οποία έλαβε από τον ΧΡΗΣΤΗ, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.
II. Κατά παρέκκλιση η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν υποχρεούται να επιστρέψει πρόσθετες δαπάνες που κατέβαλε ο ΧΡΗΣΤΗΣ π.χ εάν επέλεξε ταχύτερο τρόπο παράδοσης των προϊόντων με επιπλέον χρηματική επιβάρυνση από την κανονική.
III. Η επιστροφή των χρημάτων από την πλευρά της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ θα γίνει με την χρήση των ιδίων μέσων πληρωμής, που ο καταναλωτής χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή. Ειδικώς στην περίπτωση, που ο ΧΡΗΣΤΗΣ είχε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, που θα υποδείξει ο ΧΡΗΣΤΗΣ, που θα έχει συμπληρώσει στο έντυπο της δήλωσης υπαναχώρησης ή θα έχει γνωστοποιήσει ταυτόχρονα με τη γνωστοποίηση οποιασδήποτε άλλης σαφούς δήλωσης με την οποία εκδηλώνει την σαφή του βούληση να υπαναχωρήσει από την αγορά. Με τον ίδιο τρόπο θα πρέπει να υποδείξει τον τραπεζικό λογαριασμό ο ΧΡΗΣΤΗΣ και στην περίπτωση που έχει επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
IV. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.

4. Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Ρητώς συμφωνείται ότι ο εκάστοτε ΧΡΗΣΤΗΣ δεν έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση για λόγους υγιεινής σε περίπτωση, κατά την οποία έχει αγοράσει προϊόντα προσωπικής περιποίησης και υγιεινής όπως π.χ. ενδεικτικά βερνίκια νυχιών, ψαλιδάκια, κόπτες, τριχολαβίδες, λίμες, πινέλα, βούρτσες για τα οποία δεν είναι διακριτή η χρησιμοποίησή τους.

5. Έξοδα αποστολής.
Όλα τα έξοδα αποστολής των προϊόντων, που επιστρέφονται κατόπιν υπαναχώρησης βαρύνουν τον ΧΡΗΣΤΗ είτε χρησιμοποιηθεί εκ μέρους του ΧΡΗΣΤΗ η συνεργαζόμενη με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εταιρεία ταχυμεταφορών είτε εταιρεία της επιλογής του.

II. Επιστροφή λόγω υπαναχώρησης από αγορά ελαττωματικού προϊόντος.
Ρητώς συμφωνείται, ότι ο ΧΡΗΣΤΗΣ έχει σε κάθε περίπτωση δικαίωμα αντικατάστασης, διόρθωσης του προϊόντος ή επιστροφής των χρημάτων του ή μείωσης του τιμήματος, τηρούμενων όλων των κανόνων περί αντικατάστασης ή υπαναχώρησης ή μείωσης του τιμήματος σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις περί πώλησης των άρθρων 534 Α. Κ. επ., της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ επιφυλασσόμενης όλων των δικαιωμάτων της και κυρίως του ελέγχου περί υπάρξεως ή μη του ελαττώματος ή συνομολογημένης ιδιότητας του επιστραφέντος προϊόντος.